YEDİGÖLLER-ABANT TURU 1 EYLÜL

1.499,00₺
Yükleniyor

02.00 - HAREKET

Yol güzergâhında kahvaltı molası ve Ardından Abant Gölü’ne varıyoruz. İsteyen misafirlerimiz fayton turu ile gölü gezebilirken at binebilir ve organik pazarda doğal ürünlerden satın alabilirsiniz. Abant Gölü’nü fotoğrafladıktan sonra bolu merkeze geri dönüyoruz ve bizi bekleyen minibüslerle 1.5 saatlik bir yolculuğun ardından Yedigöller Milli Parkına ulaşıyoruz. Doğayla baş başa kalacağımız film platosunu andıran Yedigöller her mevsim bize güzel manzaralar sunuyor. Sizler heyecanlı ve meraklı gözlerle Yedi gölleri keşfetmeye çalışırken fotoğraflarımızı çekmeye başlıyoruz., Yedi göllere adını veren Büyük göl-Kuru göl-Serin göl-Derin göl-Nazlı göl-Sazlı göl-İnce göllerden oluşan 7 adet Gölü gezip öğle yemeğimiz hazırlana kadar serbest zaman veriyoruz. Öğle yemeğimiz için mangal keyfi bizi bekliyor. Açık ahşap iskeleleri ve manzarasıyla eşsiz huzurlu bir tabiat ortamı sunan Yedi göllerin bol oksijenli havasıyla ciğerlerimizi doldurup, Yeşilin veya sonbahar renklerinin her türüyle de gözlerimizi ve kafamızı dinlendiriyoruz. İstemeyerek de olsa bu güzellikten ayrılma zamanı geldiğinde dönüş için hareket ediyoruz.