Alışveriş Sepetim

Toplam Tutar: 0 TL

Alıcı

Teslimat

Fatura

Sözleşme

  • Ön Bilgilendirme Formu
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Aydınlatma Metni

Ön Bilgilendirme Formu

SATICI

Ünvanı: Yılcan Turizm
Müşteri Hizmetleri Telefon: 05326072080
Müşteri Hizmetleri Email: [email protected]
Mersis No:
Adres: Haydarçavuş Mahallesi Sunullah Caddesi No:13/A (Pazartesi Pazarı Girişi) BANDIRMA / TÜRKİYE

İşbu Kullanıcı Sözleşmesi'nde yer alan;
Yılcan Turizm: İŞCAN MOBİLYA ve DEKORASYON.TURİZM.PAZ.YAY.LDT.ŞTİ' nin sahibi olduğu ve işlettiği www.yilcanturizm.com.tr web sitesini,
Site: www.yilcanturizm.com.tr web sitesini,
Kullanıcı: Site'yi ziyaret ederek ve/veya Site'ye üye olarak sunulan hizmetlerden faydalanan gerçek kişiyi,
İş ortakları: Yılcan Turizm ile anlaşma yapmış, ürün ve hizmetlerini kullanıcılara bedeli karşılığında Site üzerinden ve Site'de ilan edilen koşullar ile sunmayı kabul ve taahhüt etmiş gerçek yada tüzel kişileri, ifade eder.

* Acentamız hiçbir tur için koltuk numarası garantisi vermez
*Tur programımız sözleşmenin bir parçasıdır. Ayrı düşünülemez, rehberimiz günün ve hava şartlarına göre tur programını uygulamak kaydıyla sıralamasını değiştirebilir.Gerekli görmesi durumunda gece turu düzenlenebilir.
*Turlarımız Bandırma ve Balıkesir Hareketli olup başka şehirlerden gelen misafirlerimiz bu şehirlere gelmesi gerekmektedir.
*Acentamız istediği zaman fiyatı güncellele hakkına sahiptir. Ancak ödemesinin tamamını yapan misafirlerimiz fiyat artışından etkilenmez.
*Gezi araçlarımız misafir katılım sayısına göre belirlenir.
*Çocuk indirimleri iki yetişkin yanında ebeveynleri ile ayni odada 3. ve 4. kişi olarak kalmaları halinde uygulanır. Tek bir çocuk için kullanılır. 0–6 yaş çocuklarda otel konaklamasında yatak verilmeyebilir. Ulaşım araçlarında 2 yaşını doldurmuş çocuklar için koltuk zorunluluğu bulunduğundan, ücrete tabidir.
*Günübirlik tur kayıtlarında ödemenin en az %50 si ,Paket Turlarda ödemenin tamamı,Yurtdışı turlarda kayıt esnasında ödemenin tamamlanması gerekir.
*Bu belgede yer alan bilgiler Kişisel verileri koruma Kanunu kapsamında alınmış olup,ilgili taraflara gerekli bilgilendirmeler yapılmıştır.
*Geziye katılan misafirlerimiz,Yurtdışı,Kara,Hava,Deniz kapılarında ilgili ülkenin kanun,kural,kaidelerine uymak zorundadır.Giriş yapılacak ülke hiçbir sebep göstermeksizin artı ilave tedbir veya kural koyabilir ve hiçbir sebep göstermeksizin ülkeye girişinize izin vermeyebilir.Pandemi koşulları ile ilgili giriş yapılacak ülke ekstra tedbirler alabilir.Bu gibi durumlarda seyahat acentası sorumlu ve kusurlu tutulamaz.Sorumluluk tamamen geziye katılan misafire aittir.

YILCAN TURİZM SEYAHAT ACENTASI YURT İÇİ VE YURTDIŞI PAKET TUR SÖZLEŞMESİ
I-ÖDEMELER

1- Günübirlik tur kayıtlarında ödemenin en az %50 si ,Paket Turlarda ödemenin tamamı,Yurtdışı turlarda ödemenin tamamlanması gerekir.

İPTAL – VAZGEÇME – DEĞİŞİKLİKLER
YILCAN TURİZM, tura katılan kişilerin yeterli sayıya ulaşmamalarına bağlı olarak ve gerekli gördüğü durumlarda ilan ettiği veya kayıt aldığı turları gezi başlangıcından 7 gün öncesine kadar kısmen veya tamamen iptal edebilir. Tüketici ücretin tamamını iade alma hakkına sahiptir. Bu durumda tüketicinin tazminat hakkı doğmaz.

2) Tüketicinin gezisinin başlamasına 30 gün kalaya kadar iptal etmesi durumunda ücretinin tamamı iade edilir ( kaparo alınan turlarda kaparo tutarı hariç). Ancak uçak,tren ve gemi ile yapılan turlarda biletler grup bileti olarak alındığından ilgili firmaların iptal ve değişiklik kuralları aynen uygulanır.

3) Tüketici, gezinin başlamasından 30-14 gün önce rezervasyonunu herhangi bir sebep ile iptal- değişiklik talep edilmesi halinde gezi bedelinin % 35’ ini, 14 günden sonra ise gezi bedelinin tamamını YILCAN TURİZM ’a ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Uçak-tren ve gemi ulaşımlarında ilgili firmaların iptal ve değişiklik kuralları aynen uygulanır.
4) Uçak, tren ve gemi bağlantılı turlarda biletler alındıktan sonraki iptallerde mazeret geçerli olmayıp uçak-tren ve gemi biletlerinin iadesi yapılmaz.Uçak, tren yada gemi biletlerinde taşıyıcı firmaların iptal ve iade şartları geçerlidir.
5) Her ne sebeple olursa olsun, gezi ücretinin tamamını saptanmış süre içerisinde yatırmamış olan tüketiciler, rezervasyonlarını iptal ettikleri takdirde dahi yukarıda belirtilen limitlere bağlı olarak aynı oranda ücretin kendilerinden tahsil edileceğini şimdiden kabul etmiş sayılırlar.
6) Tarifeli uçuşlarda isim değişikliği kesinlikle yapılamamaktadır. Tüketicinin biletini kaybetmesi durumunda ilgili hava yolunun uyguladığı cezayı ödemekle hükümlüdür.
7) Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı geziye iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda, YILCAN TURİZM tüketici adına yapılmış tüm rezervasyonları gezinin başlangıcından 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde tüketiciye herhangi bir geri ödeme yapılmaz.

III – GENEL HÜKÜMLER

1) YILCAN TURİZM, gezi kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçlarını, hareket saatlerini programda belirtilen standartlara bağlı kalmak koşuluyla tüketiciye bildirim yapılması suretiyle değiştirme veya tüketiciyi başka acenteye devretme hakkına sahiptir. Kayıt esnasında verilen tur programları örnek programlardır. Tur programlarında belirtilen ekstra turların organize edileceği tarihler rehberlerin inisiyatifi ile değiştirilebilinir. Tüketici toplam gezi süresindeki gecelemenin kısaltılmaması ve kalınacak tesislerin sınıf ve kategorilerinde değişiklik yapılmaması halinde gezi şartlarının yerine getirilmiş olduğunu kabul eder.
2) Charter uçuşları ile ilgili tüm düzenlemeler uluslararası havacılık kurallarına tabii olduğundan Varşova Konvansiyonu havayolları ile bu uçuşlarda her türlü saat değişikliği yapılabilinir. Hareket saati garanti edilemez. Taşıyıcı, biletlerde gösterilen duraklama yerlerini değiştirebilir. Veya duraklama yapmayabilir. Uçuş saatleri 48 saat önce kesinleştiğinden satış sırasında belirtilen saatler muhtemel saatler olup, bu konulardaki değişiklikler nedeniyle YILCAN TURİZM sorumlu tutulamaz. Bu sebeple yapılacak iptal ve iade talepleri de kabul edilemez.

3) YILCAN TURİZM ’dan vize işlemlerini takip etmesi talep edildiği takdirde tüketicinin en az altı ay geçerli pasaportu olması ve ilgili Konsoloslu’ğun belirlemiş olduğu evraklar ve süre çerçevesinde YILCAN TURİZM’a başvurması gerekmektedir. Vize işlemlerinde YILCAN TURİZM tüketici ile konsolosluk arasında aracı konumundadır, alınamamasından sorumlu değildir. Vizenin Konsolosluk tarafından onaylanmaması durumunda yukarıda belirtilmiş iptal şartları geçerli olacaktır.

4) Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu geziye katılan tüketici (ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketici (ler)nin bu sözleşmeyi imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. Bu geziye katılan tüketiciler imzalamış olmasalar dahi taraflar arasında geçerli olacak bu sözleşme şartlarını YILCAN TURİZM Broşürü, YILCAN TURİZM İnternet sitesi ve ilanlar nedeni ile öğrenmiş geziye bu sözleşme şartlarında katılmayı kabul etmişlerdir. Bu nedenden dolayı tüketicinin turu iptal etme hakkı yoktur.

5) Seyahat sigortası hizmeti satın alan veya seyahat sigortası paketinin içinde bulunan tüketicilerin eksik veya ayıplı ifa, hasar, zarar ve kayıpları ile ilgili teminatın kapsamı bu hizmeti sunan sigorta firmasının poliçesiyle belirlenmiştir. Acente bu teminatların içeriği, kapsamları ve uygulama şekilleri ile ilgili herhangi bir sorumluluk taşımamaktadır.

6) Tüketicinin başladığı turu, hizmetin kusurlu olduğundan bahisle terk etmesi halinde turu terk ettiğini acente yetkilisine ve konakladığı otele sebepleri ile birlikte yazılı olarak belirtmek zorundadır. Aksi halde tüketici turu terk etmiş sayılır ve hizmeti alıp kullanmış addedilir.

7) Tüketicinin şikayetçi olduğu hususlar hizmetlerin ifası sırasında yazılı olarak acenteye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin özen borcudur. Tüketicinin şikayetçi olduğu halde hizmeti sonuna kadar kullanması şikayetçi olduğu hususlar ile ilgili ikame hizmet ve bedel iadesi gibi tazminat haklarını ortadan kaldırır.

8) Tur bedeli ücreti tur kapsamında taahhüt edilen rehber ücretleri kapsamındadır. (Paket programda rehberlik dahil edilmiş ise)

9) YILCAN TURİZM geziye katılan tüketicilerle, otel, taşıyıcı firmalar ve gezi ile ilgili diğer hizmetleri sunan her tür üçüncü şahıs ve tüzel kişilikler nezdinde aracı konumda olup meydana gelecek değişiklikleri 24 saat içerisinde bildirmekle yükümlüdür. Bu nedenle kendisine müracaat ile geziye kayıt olan tüketicilerin, Seyahat acentesi ile taşımayı üstlenen müesseseler arasında yapılmış anlaşmalar hilafına aracıların programlarında gösterilen saatlerde hareket yerinde bulunmamasından, kara, hava ve deniz araçlarının her türlü gecikmelerinden, arızalanmalarından, sis, fırtına, tipi ve her türlü hava koşullarından yol engeli gibi sebeplerden yol güzergah ve rotalarını değiştirmelerinden, grev,terör,savaş, savaş ihtimali veya bunlara benzer mücbir sebeplerden ulaşım aracını kullananın kendi hatasından veya üçüncü kişilerin şahsi kusurlarından veya öngörülmez teknik hususlardan kaynaklanan her türlü aksaklıkların, maddi, manevi hasarlı kazalardan, konaklama tesislerinin eksik veya hatalı hizmetlerinden, Seyahat Acentesi’nin işleten sıfatı olmaması nedeni ile mevcut sorumluluğu bulunmadığını asli faili gibi doğrudan doğruya sorumlu olmayacak mütesaviyyen borçlu olacaktır. Tüketici bu gibi aksaklık veya kaza durumlarında öncelikle maddi ve manevi taleplerini asli faillerden talep ve tahsile gidecek, alacağını asli failden tamamen alamadığı durumlarda kusursuz sorumluluk ilkesi nedeni ile Seyahat Acentesine müracaat edebilecektir.
10) Uçak-Tren-Gemi ile yapılan yolculuklarda bu taşıma araçlarına gelen zamlar ilan edilen gezi ücretlerine aynı oranda ilave edilir.
11) YILCAN TURİZM konaklama tesislerinde oda seçimi konusunda tüketicinin taleplerini ilgili tesise iletir; ancak talebin yerine geleceği konusunda garanti veremez. Otele varış günü odalar saat 14:00’den önce tüketicilere teslim edilmez. Otelden ayrılış günü tüketicilerin en geç 10:00’a kadar odalarını boşaltmaları gerekir.
12) Satışlarımız nakit veya bankaların kredi kartları ile peşin ve / veya bankaların taksit yapan kredi kartları ile taksitli olarak yapılmaktadır. Kredi kartı ile satışlarda ödeme yapılmaması halinde tüketici, kredi kartı sözleşmesi imzalanan bankası ile muhatap olup, bankanın uygulayacağı faiz oranları geçerlidir. Bu nedenle YILCAN TURİZM muhatap değildir.
13) Paket tur sözleşmesi yönetmeliğinin 6. maddesine göre sözleşmede öngörülen fiyat ve koşullar değiştirilemez. Ancak liman, havaalanına iniş vergileri gibi hariç vergi ve ücretler de döviz kurlarından kaynaklanan fiyat değişikliklerinde bu hüküm uygulanmaz. Ancak paket turdan önce yukarıda verilen nedenlerle meydana gelen fiyat artışı tüketiciye bildirilir. Bu durumda yönetmeliğin aynı maddesine göre tüketici herhangi bir tazminat ödemeden sözleşmeden dönme hakkına sahiptir.
14) Tüketicinin satın almış olduğu tur programındaki gezinin başlamasından sonra meydana gelen değişikliklerden YILCAN TURİZM sorumludur. YILCAN TURİZM , tüketici aleyhine ve zarar gördüğü aşikar değişiklikleri, gezi sırasında veya gezi sonrasında tazminatın hesaplanması TÜRSAB Çizelgesi hükümleri (TÜRSAB TURİZM TÜKETİCİLERİ TALEPLERİNİ DEĞERLENDİRME ÇİZELGESİ ) uyarınca tüketiciye bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi, aynı zamanda, fiyata dahil olmayan ve gezi esnasında tüketiciye verilen ek hizmetler ile de telafi yoluna gidebilir. Ek veya ikame hizmetlerinin tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması tüketicinin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır.
15) Tura katılan tüketicinin; her türlü gezide, 50cm x 70 cm ebatlarından büyük olmamak kaydı ile 1 valiz, uçaklı seyahatlerde ise 15 kg. bagaj götürme ve getirme hakkı vardır. Valizlerin ve içindeki eşyaların her türlü sorumluluğu sahiplerine aittir.
16) Kokan, akan, yanıcı veya patlayıcı vasıfları olan veya rahatsızlık veren eşyaları ile kesici, delici ve ateşli silahlar ve her çeşit hayvan, YILCAN TURİZM ’un ayrıca ve açıkça ve yazılı izni olmaksızın taşıt araçlarına ve konaklanacak tesislere alınmazlar.
17) Bu sözleşmede yazılı olmayan hususlardan 1618 SY, 4077 SY, 4288 SY, 2634 SY, IATA, IHA, UFTAA Konvansiyon hükümleri, Sivil Havacılık Kanunu, BK, TTK, Türkiye’nin dahil olduğu Uluslararası sözleşmeler ve bunlara bağlı olarak çıkartılmış tüzük, yönetmelik, genelge ve tebliğler ile Uluslar arası kabul gören Frankfurter Tabelle’nin Türkiye’deki tatbik bulunan TÜRSAB Çizelgesi hükümleri tatbik olunacaktır.
18) Sözleşmeden doğacak uyuşmazlıklarda TÜRSAB Tahkim Kurulu yetkili olup, kurulun usulleri geçerlidir.
19) Tüketici sözleşmede beyan ettiği isimlerin ( pasaporttaki yazılış şekli ile ) doğruluğundan sorumludur. Sözleşmenin tüketicide kalan kopyası ile YILCAN TURİZM ’da kalan kopyası arasında fark olursa YILCAN TURİZM ’da kalan kopya ile YILCAN TURİZM ’un kayıtları esas alınır.
20) Taraflar arasında iki nüsha olarak tanzim edilmiş bulunan iş bu paket tur sözleşmesi taraf yetkililerince tüm ekleri ile birlikte önlü arkalı olarak tanzim edilmiş, okunmuş, kontrol edilerek kabul edilmiştir. Taraflar karşılıklı kabul ettikleri, taahhüt ve edimlerini birlikte imza altına alarak kabul ve teyit etmişlerdir. Seyahate katılacak olan ve bu sözleşmede adları yazılı tüketiciler adına işbu paket tur sözleşmesini kabul eden ve taraf adına vekaleten imzalamış olduğu kişilere karşı tüm hukuki sorumluluğun kendisine ait olduğunu ayrıca kabul ve taahhüt etmiştir.

Turumuzu satın alan misafirlerimiz bu sözleşmeyi kabul etmiş sayılır

Mesafeli Satış Sözleşmesi

SATICI

Ünvanı: Yılcan Turizm
Müşteri Hizmetleri Telefon: 05326072080
Müşteri Hizmetleri Email: [email protected]
Mersis No:
Adres: Haydarçavuş Mahallesi Sunullah Caddesi No:13/A (Pazartesi Pazarı Girişi) BANDIRMA / TÜRKİYE

1. Tanımlar
İşbu Kullanıcı Sözleşmesi’nde yer alan;

ÜNVAN : İŞCAN MOBİLYA ve DEKORASYON.TURİZM.PAZ.YAY.LDT.ŞTİ
ADRES : Haydarçavuş Mahallesi Sunullah Caddesi No:13/A Bandırma / BALIKESİR
V.D : Bandırma: 4810085998
TELEFON : 90 (266) 713 2004
İNTERNET SİTESİ : www.yilcanturizm.com.tr
E-POSTA : iletisim@yilcanturizm.com.tr

Kullanıcı: Site’yi ziyaret ederek ve/veya Site’ye üye olarak sunulan hizmetlerden faydalanan gerçek kişiyi,

İşortakları: Yılcan Turizm ile anlaşma yapmış, ürün ve hizmetlerini kullanıcılara bedeli karşılığında Site üzerinden ve Site’de ilan edilen koşullar ile sunmayı kabul ve taahhüt etmiş gerçek yada tüzel kişileri, ifade eder.

2. Sözleşme Konusu
Site üzerinden sunulan hizmetlerin satın alınması ve kullanılmasına yönelik koşullar işbu sözleşme ile belirlenmiştir.

3. Genel Koşullar
3.1 Yılcan Turizm, Site üzerinden; yurtdışı turlar, yurtiçi turlar, gemi turları, kıbrıs paketleri, oteller, vize hizmetleri ve seyahat sigortası gibi seyahat hizmetleri sunmaktadır. Sunulan hizmetlerin içeriği tamamen Yılcan Turizm’in tasarrufundadır.
3.2 Sunulan seyahat hizmetleri, mevsimselliğe ve kontenjana bağlı olarak zaman içinde farklılıklar gösterebilmektedir.
3.3 Kullanım Koşulları, Site’de sunulan tur programlarının ve satış sonrası imzalanacak paket tur sözleşmesinin ayrılmaz bir parçasıdır ve bağımsız düşünülemez.
3.4 Site’yi kullanan kişiler iş bu Kullanım Koşullarının kabul etmiş sayılırlar.

4. Seyahat Hizmetleri
4.1 Site’de sunulan seyahat hizmetleri kredi kartı ile online olarak anında satın alınabilmektedir. Ödeme sırasında hesapta aktif Hediye Puan varsa, ödeme tutarından düşülmesi talep edilebilir.
4.2 Satın alınan seyahat hizmetinin kullanılabilmesi için mutlaka rezervasyon yaptırılması gerekmektedir.
4.3 Site’de sunulan geziler minimum 40 kişi katılım şartı ile düzenlenmektedir. Gezi için yeterli katılım sağlanamadığı takdirde, son iptal bildirim tarihi gezi hareket tarihinden 2 gün öncesi olup, iptal bilgisi Yılcan Turizm tarafından iletilecektir.
4.4 Yılcan Turizm, hava yolu ile yolcu arasında aracı kurum olup, 28.09.1955 Lahey Protokolü’ne tabidir. Tarifeli ve özel uçuşlarda rötar riski olabilir veya mevcut gezi ve uçuş öncesinde saatler değişebilir. Yılcan Turizm, bu değişiklikleri en kısa sürede bildirmekle yükümlüdür. Yolcu saat değişme riskini kabul ederek geziyi satın almıştır. 0-2 yaş arası çocuklar alan vergisi ve alan hizmetleri bedeli ödemezler.
4.5 3 kişilik odalar, otellerin müsaitliğine göre verilmektedir. 3 kişilik odalarda ilave yatak uygulaması olup, 3. yatak standart yataktan küçüktür. Çocuk indirimleri sadece 2 yetişkin yanında konaklayan çocuklar için geçerlidir. Otellerde sunulan kontinental kahvaltı tereyağı, reçel veya bal, ekmek, çay veya kahve ile meyve suyundan oluşmaktadır. Grup kahvaltıları ayrı bir salonda servis edilebilir.
4.6 Panoramik şehir gezileri, şehirlerin genel tanıtımı için düzenlenen maksimum 2-3 saat süreli gezilerdir. Şehir gezileri, içeriği değişmemek şartıyla farklı günlerde düzenlenebilir veya hava durumuna ve/veya mücbir sebebe bağlı olarak gerçekleşmeyebilir. Tur programda belirtilen ekstra geziler servis aldığımız yerel acente tarafından minimum 20 kişi katılım şartı ile düzenlenmektedir. Yeterli çoğunluk sağlanamadığı takdirde geziler yapılamamaktadır veya ekstra gezi fiyatları ve içerik katılımcı sayısına göre değişiklik gösterebilmektedir.
4.7 Yolculuk sırasında güzergah üzerinde yapılacak ekstra turlara katılmak istemeyen misafirler, yol üzerinde bulunan müsait bir dinlenme tesisinde beklemeyi kabul etmiş sayılırlar.

5. Hizmetlerin Satın Alınması
5.1 Site’de sunulmakta olan hizmetler, kredi kartı veya EFT/Havale ile satın alınabilmektedir.
5.2 Taksitli satın alımlarda, hizmet bedeli üzerine bankaların sunduğu oranlara bağlı olarak vade farkı uygulanabilmektedir.
5.3 Yılcan Turizm, satın alınan hizmetin ücretinin kredi kartlarından tahsil edilmesi için çeşitli bankalar ve ödeme sistemi sağlayıcısı olan turkpos ile birlikte çalışmaktadır. turkpos üzerinden yapılan işlemler kredi kartı ekstrelerinde "turkposÖdeme Hizmetleri" olarak görünmektedir.

6. Hediye Puanlar ve Hediye Puan Kullanımı
6.1 Satın alınan hizmetler için hizmet bedeli üzerinden bir hediye puan hesaplanır. Alışveriş tamamlandıktan sonra hesaplanmış olan hediye puan, bir sonraki alışverişte kullanılmak üzere kullanıcının Site’deki hesabına aktarılır.
6.2 Satın alma sırasında hesabında aktif Hediye Puan olan Kullanıcı’lar, bu tutarın alışveriş tutarı üzerinden indirim olarak düşülmesini talep edebilirler. Bu durum, kullanıcının Site’ye giriş yaparak satın alma yapması durumunda geçerlidir.
6.3 Hediye Puanlar başka Kullanıcı’lara devir edilemez ve nakit olarak talep edilemez.
6.4 Hediye Puanlar sadece Site’de yapılan alışverişlerde indirim olarak kullanılabilir.
6.5 Yılcan Turizm, kötü niyetli kullanım tespit edilmesi durumunda verilen Hediye Puanları iptal etme hakkını saklı tutar.

7. İptal ve İade Koşulları
Site üzerinden satın alınan tur ve geziler için rezervasyon esnasında paket tur sözleşmesi paylaşılmaktadır. İptal ve iade koşulları paket tur sözleşmesinin ilgili maddelerine göre düzenlenmektedir. Genel olarak;
7.1 Promosyonlu veya kampanyalı ürünlerde rezervasyon yapıldıktan sonra kesinlikle iptal etme hakkı bulunmamaktadır.
7.2 Yurtdışı turlarda aksi belirtilmemiş ise gezinin başlamasına 30 gün kalaya kadar iptal ve vazgeçme talep etmesi durumunda ödenmesi zorunlu vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar hariç olmak üzere, herhangi bir kesinti yapılmaksızın ödenen bedel tüketiciye aynen iade edilir. Tüketici, gezinin başlamasına 30 günden az kalan zamanlardaki iptal ya da değişiklik taleplerinde gezi bedelinin tamamını Yılcan Turizm’e cayma tazminatı olarak ödemeyi kabul ve taahhüt eder.
7.3 Gemi turlarında aksi belirtilmemiş ise gezisinin başlamasına 60 gün kalaya kadar iptal ve vazgeçme talep etmesi durumunda ödenmesi zorunlu vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar hariç olmak üzere, herhangi bir kesinti yapılmaksızın ödenen bedel tüketiciye aynen iade edilir. Tüketici, gezinin başlamasına 60 günden az kalan zamanlardaki iptal ya da değişiklik taleplerinde gezi bedelinin tamamını Yılcan Turizm’e cayma tazminatı olarak ödemeyi kabul ve taahhüt eder.
7.4 İsim değişiklikleri turun satışından turun hareketine 7 gün kalana kadar 100 Euro servis bedeli karşılığında yapılabilir. 0-7 gün arasında talep edilen isim değişiklikleri servis ücretine ilaveten havayolu onayı ve cezalarına tabidir.
7.5 Yurtdışı seyahatlerinde ve gemi turlarında vize ve sigorta bedelleri ile varsa, tur ile sunulan iç hat bağlantı uçak bileti ücretleri iade edilmez.
7.6 Tüketici veya birinci derecede akrabaları için kanunlarda yer alan mücbir sebep halleri, tüketicinin paket tur sözleşmesinin hükümlerinden herhangi birinin yerine getirilmesine engel olacak derecedeki ağır kaza, tedavi gerektiren ağır hastalık, ölüm halleri TÜKETİCİ için mücbir sebep hali kabul edilir. Tüketici, mücbir sebebin varlığını resmi kurumlardan ve devlet hastanelerinden alınacak geçerli belge ile ispatlamak zorundadır. Tüketicinin gerekli tüm özeni göstermesine rağmen öngöremediği ve engelleyemediği bir durum veya bu maddede belirtilen mücbir sebep nedenleri ile paket turun başlamasına 30 günden (gemi turlarında ise 60 günden) daha az bir süre kala, yazılı olarak fesih bildiriminde bulunması halinde ödenmesi zorunlu vergi, harç vb. yasal yükümlülüklerden doğan masraflar ile 3. kişilere ödenip belgelendirilebilen ve iadesi mümkün olmayan bedeller hariç olmak üzere, herhangi bir kesinti yapılmaksızın tüketicinin ödemiş olduğu bedel fesih bildiriminin Yılcan Turizm’e ulaşmasından itibaren 14 gün içinde tüketiciye iade edilir.
7.7 Yılcan Turizm, turları kısmen veya tamamen iptal etme hakkına sahiptir. Bu durum, yurtdışı turlarda turun hareketine en az 7 gün kala, yurtiçi turlarda ise turun hareket tarihine en az 2 gün kala kullanıcıya bildirilir.
7.8 Kredi kartına yapılan iadelerde, bankaların çalışma koşullarına bağlı olarak yapılan iadenin karta yansıması 5 işgününü bulabilmektedir.

8. Vize ve Pasaport
8.1 T.C vatandaşları için vize uygulaması vardır. Vize başvurusu için seyahat bitiş tarihinden itibaren en az 6 ay geçerli pasaport ile Yılcan Turizm’den temin edilebilecek “Vize İçin Gerekli Evraklar” listesinde belirtilen belgeler ile başvurmak gerekmektedir. Yeşil pasaport sahipleri için vize uygulaması olmayıp, seyahat bitiş tarihinden itibaren en az 6 ay geçerli pasaport yeterlidir. Vize alınmış olması, ülkeye giriş yapılabileceği anlamına gelmez, pasaport polisinin sizi ülkeye sokmama yetkisi vardır. Bu durumdan Yılcan Turizm sorumlu değildir, sorumluluk yolcuya aittir.
8.2 T.C. yeşil pasaportu ile seyahat edecek misafirlerimizin, eğer pasaportlarının alınış tarihi 10 yıldan eski ise; pasaportlarını yenilemeleri gereklidir. Aksi halde gidecekleri ülkeye kabul edilmeyebilirler ve/veya Türkiye’den havayolu firması tarafından uçuşları gerçekleştirilmeyebilir. Böyle bir durumda sorumluluk yolcuya aittir.
8.3 Yırtık, yıpranmış, ıslanmış ve/veya benzeri tahribat(lar)a uğramış pasaportlar nedeniyle ziyaret edilecek ülke sınır kapısında gümrük polisi ile sorun yaşanmaması adına ; anılan pasaportların yenilenmesi ve T.C. vatandaşlarına vize uygulayan bir ülke ise ilgili vizenin yeni pasaportta olması gerekmektedir. Aksi durumda sorumluluk yolcuya aittir.
8.4 Vize başvuruları, tur hareketinden 3 ay öncesinden itibaren yapılabilmektedir. Vize sürecinizin daha sağlıklı ilerleyebilmesi ve konsolosluklarda oluşabilecek dönemsel yoğunluklardan ve/veya uygulama farklılıklarından etkilenmemek adına, tur kalkış tarihine 3 aylık süre kalmasından itibaren, vize başvurunuzu bir an önce tamamlanması tavsiye olunur.
8.5 18 yaşından küçük misafirlerimiz tek başlarına ya da yanlarında anne ya da babadan sadece biri ile seyahat ederken ülke giriş-çıkışlarında görevli polis memurunca anne-babanın ortak muvafakatini gösterir belge sorulması ihtimali olduğundan; 18 yaş altı misafirlerimizin ve anne-babalarının bu konuda hassasiyet göstermelerini tavsiye ederiz.
8.6 Vize verilmesi tamamen ilgili konsoloslukların uhdesindedir. Vize Hizmetinin alınması için Yılcan Turizm’den talepte bulunulması durumunda Yılcan Turizm, vize için gerekli evrakları zamanında konsolosluğa iletmekle yükümlüdür. Konsolosluk tarafından vize verilmemesi durumunda Yılcan Turizm hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz, vize ve seyahat sigortrası ücretleri iade edilmez. Bu durumda, tur bedelinin iadesi Madde-7’deki koşullara göre yapılır.

9. Mücbir Sebepler
Kanunlarda yer alan mücbir sebep halleri, gerekli tüm özeni göstermiş ve önlemleri almış olmasına rağmen olağanüstü ve öngörülemez nitelikte olan olaylar yüzünden ortaya çıkan ve paket turun başlamasına, devamına veya sonlanmasına engel oluşturan haller ile Yılcan Turizm’in ortaya çıkan olay üzerinde herhangi bir etkisinin olmadığı haller Yılcan Turizm için mücbir sebep sayılır. Bu haller aşağıda belirtilmiştir;
9.1 Yer sarsıntısı, yangın, yanardağ patlaması, sel, fırtına, kasırga, sis, çığ, yıldırım gibi ve bunlarla sınırlı olmaksızın doğal afetler veya salgın hastalıklar ile nükleer, kimyasal felaket veya serpintiler ile salgın hastalıklar ve bunlarla sınırlı olmaksızın benzer durumlar ve olaylar ile olağanüstü haller.
9.2 Türkiye’de sınır komşularında veya paket tur kapsamında gidilecek ülke/ülkelerde, sınır kapılarında ve/veya sınır kapısına komşu ülkede, uluslararası hava kara ve deniz ulaşımını engelleyen olağanüstü hallerde, savaş veya seferberlik halleri, halk ayaklanmaları, saldırı veya terör hareketleri, sabotajlar, isyanlar, işgal ve iç savaş, devrim, ayaklanma, zorla el koyma, askeri darbe veya yönetime zorla el konulması, sivil kargaşalar, endüstriyel anlaşmazlıklar, hükümet yaptırımları, ambargo, grevler, lokavtlar, limanların kapalı veya dolu olması ve bunlarla sınırlı olmaksızın her türlü olağanüstü haller veya çalışanları işten alıkoyabilecek haller.
9.3 Mücbir sebebin mevcut olduğu hallerde Yılcan Turizm sözleşmenin hiç veya gereği gibi ifa edilmemesinden doğan zararlardan sorumlu tutulamaz.

10. Kullanıcının Sorumlulukları
10.1 Kullanıcı, Site’yi ziyaret etmekle veya kullanmakla veya üye olmakla, Site’nin kullanılmasına ilişkin bu koşulları okuduğunu, anladığını ve bu koşullarla bağlı olduğunu ve hem bu koşullara hem de Site ile ilgili yürürlükte bulunan tüm kanunlara, yönetmeliklere ve sair mevzuata uyacağını açıkça kabul ve taahhüt etmiş bulunmaktadır.
10.2 Yılcan Turizm, Site’de ilan edilir edilmez yürürlüğe girmek üzere, herhangi bir zamanda bu koşullarda değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Kullanıcı’nın, Yılcan Turizm bu koşullarda değişiklik yaptıktan sonra Site’yi kullanmaya devam etmesi, bu koşullardaki değişiklikleri kabul etmiş olduğu anlamına gelecektir.
10.3 Site’de kullanılan her türlü yazılı ve görsel içerik; Yılcan Turizm’ın, İşortakları’nın ve/veya 3. şahısların fikri mülkiyet hakları ile korunmaktadır. Site’de yer alan hiçbir unsur Yılcan Turizm’in yazılı izni olmaksızın hiçbir ad altında kopyalanamaz, çoğaltılamaz ve başka mecralarda kullanılamaz.
10.4 Kullanıcı, her ne ad altında olursa olsun Site’nin işleyişini olumsuz yönde etkileyecek kullanım, tersine mühendislik, hacking, robot ve örümcekler ile sitenin içeriğinin kopyalanması, yasadışı amaçlar için kullanılması ve vb yöntemlere başvurmayacağını kabul ve taahhüt ederler. Aksi uygulamalarda, Yılcan Turizm yasal haklarını sonuna kadar kullanmayı ve her türlü zararı bu yollara başvurmuş kullanıcılara gayri kabulü rücu etme hakkını saklı tutar.
10.5 Yılcan Turizm, Kullanıcı’nın Site’ye üye olurken verdiği ve yaptığı satın alımlar sırasında oluşan bilgileri istatistiki değerlendirmeler, Site’nin geliştirilmesi ve kullanıcı deneyiminin iyileştirilmesi için dilediği biçimde kullanabilir. Kullanıcı, bu bilgilerin Yılcan Turizm tarafından anılan amaçlarla kullanımına onay verir.
10.6 Kullanıcı, Site’ye erişim araçlarının (kullanıcı ismi, şifre v.b.) güvenliği, saklanması, 3. şahısların bilgisinden uzak tutulması ve izinsiz kullanılmasıyla ilgili hususların tamamen kendi sorumluluğunda olduğunu kabul eder. Kullanıcı’nın anılan hususlardaki ihmal ve kusurlarından dolayı kendisinin ve/veya 3. şahısların uğrayabileceği zararlar dolayısıyla Yılcan Turizm’in doğrudan veya dolaylı herhangi bir sorumluluğu yoktur.
10.7 Kullanıcı, kayıt olurken verdiği e-posta adresine aksini talep etmediği sürece Yılcan Turizm tarafından sunulan hizmetler ve kampanyalarla ilgili bilgilendirme e-postaları gönderileceği kabul eder. Kullanıcı dilediği zaman bu e-postaları almamak için Yılcan Turizm ile bağlantıya geçerek, bilgilendirme listesinden çıkartılmayı talep edebilir.
10.8 Site’nin Gizlilik Politikası, http://www.yilcanturizm.com.tr/kullanim_sozlesmesi linkinde açıklanmıştır. Site’yi ziyaret eden ve/veya üye olan Kullanıcı’lar, Gizlilik Politikası’nı okumuş ve kabul etmiş sayılırlar.
10.9 Kullanıcı, işbu sözleşme ile kabul ve taahhüt ettiği yükümlülüklerini ihlâl ettiği takdirde, Yılcan Turizm tarafından üyeliğinin iptal edilerek Site’yi kullanmasına son verilebileceğini, satın aldığı hizmetlerin iptal edilebileceğini ve/veya aleyhine hukuki dava veya takip yoluna gidebileceğini kabul eder.

11. Bildirimler
Yılcan Turizm veya İşortakları’na yapılacak bildirimlerin yazılı olması gerekmektedir.

12. Yetkili Mahkeme
İşbu sözleşmeden kaynaklanacak ihtilafların çözümünde Balıkesir ve Bandırma Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

İşbu Sözleşme Kullanıcı tarafından okunarak kabul edilmiş ve yürürlüğe girmiştir.

KVKK Aydınlatma Metni

YILCAN TURİZM

KVKK AYDINLATMA METNİ

GİZLİLİK BEYANI

Kullanıcılarımıza ait tüm bilgilerin korunması şirketimiz için önemli ve hassas bir konudur. Bu gizlilik beyanı, Yılcan Turizm’i ziyaret ettiğinizde tüm kullanıcı ve ziyaretçi bilgilerinin gizliliği hakkında beyanları içermektedir.

Kişisel Bilgilerinizin Toplanması

Ad, soyad, e-posta adresi ve posta adresi gibi kişisel bilgileri, üyelik, e-bülten üyeliği, ürün satın alma gibi nedenlerden dolayı sitemize kayıt ettirmediğiniz sürece Yılcan Turizm bu bilgileri ziyaretiniz sırasında toplamaz.

Kişisel Bilgilerinizin Kullanımı

Kişisel bilgiler, sadece Yılcan Turizm’i kullanabilme amacı doğrultusunda ya da Yılcan Turizm olarak sizinle iletişime geçilmesi amacı ile kullanılır. Türkiye Cumhuriyeti yasaları tarafından mecbur tutulan durumlar hariç, kişisel bilgiler üçüncü şahıslar ile izniniz olmadan kesinlikle paylaşılmaz.

Seçme Özgürlüğü

Yılcan Turizm’e vermiş olduğunuz kişisel bilgilerin kontrolü tamamen size aittir. Dilediğiniz takdirde kişisel bilgilerinizi güncelleyebilir, e-bülten üyeliğinizi veya site üyeliğinizi iptal edebilirsiniz. iletisim@yilcanturizm.com.tr adresine e-posta göndererek isteklerinizi iletebilirsiniz.

Kişisel Olmayan Bilgiler

Yılcan Turizm’in internet sitesini gezerken sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için kişisel olmayan verileriniz (kullanılan internet tarayıcısı, ziyaret sayısı, sitede harcanan ortalama süre, görüntülenen sayfalar) otomatik olarak kaydedilir. Bu bilgiler başka bir işleme tabi tutulmaz ve üçüncü şahıslarla paylaşılmaz.


İŞCAN MOBİLYA LTD.ŞTİ (YILCAN TURİZM ) KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI POLİTİKASI

Kişisel verilerin korunması, İşcan Mobilya Ltd Şti /Yılcan Turizm Seyahat Acentası (“Kanun” veya “Şirket”) için önem arz etmekte olup, bu hususta yürürlükte bulunan tüm mevzuata uygun davranmak için azami gayret göstermektedir. İşcan mobilya Ltd.Şti 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) gereğince uluslararası standartlarda bir veri koruma ve işleme politikası uygulamaktadır.

6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 10. maddesi kapsamında, İşcan Mobilya Ltd.Şti. kendi iş ve çalışmaları özelinde, bizzat “veri sorumlusu” sıfatıyla, “aydınlatma yükümlülüğü” nün yerine getirilmesi amacıyla Kişisel Verilerin Korunması Politikasındaki (Politika) bilgi ve ilkeler İşcan Mobilya Ltd.Şti . için geçerlidir. Şirketimiz, Kişisel Verilerin korunması hakkındaki uygulamalarımız ve yasal düzenlemeler hakkında güncel bilgiler sunmak amacıyla Politikada değişiklikler yapma hakkını saklı tutmaktadır. Politikada yapılan değişikliklerin esaslı değişiklikler olması halinde Veri Sahipleri çeşitli kanallar aracılığıyla bilgilendirilecektir.

1-GENEL BİLGİLENDİRME

İşcan Mobilya Ltd.Şti kişisel verilerinizi, mevzuat tarafından öngörülen sınırlar dâhilinde, aşağıdaki şekilde işlemektedir.

1.1.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi:

İşlenen kişisel veriler, ürün ve hizmetlerimizin türü ve niteliğine göre değişebilmektedir. Kişisel verilerinizi otomatik ya da otomatik olmayan yöntemlerle, ofislerimiz, çağrı merkezimiz, internet sitemiz, sosyal medya mecralarımız, iş ilişkisi içerisinde olduğumuz şube ve bayiler ve benzeri vasıtalarla sözlü, yazılı ya da elektronik olarak toplayabilmekteyiz.

Tarafımıza ait ürün ve hizmetlerden yararlandığınız müddetçe kişisel verileriniz işlenebilecek ve verilerinizin doğruluğunu ve güncelliğini sağlamak amacıyla gerektiğinde güncellenebilecektir. Ayrıca, ürün ve hizmetlerimizden yararlanmak amacıyla, Şirket ofis binalarını, şubelerini, bayilerini, mağaza ve merkezlerini fiziken ziyaret ettiğinizde veya çağrı merkezlerini kullandığınızda, internet sayfaları ve/veya sair sosyal ve dijital mecraları ziyaret ettiğinizde veya Şirketimizin düzenlediği etkinlik, seminer, organizasyon, eğitim gibi faaliyetlere katıldığınızda da kişisel verileriniz işlenebilecektir.

CCTV (Kapalı Devre Kamera Sistemi) Kullanımı

Şirketimiz yerleşkelerin kapalı devre kamera sistemi aracılığıyla 5188 sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanun ve ilgili mevzuata uygun olarak görsel ve işitsel verileriniz elde edilebilecek ve yalnızca aşağıda sayılan amaçlar için gerekli süre boyunca saklanabilecektir. Kapalı devre kamera sistemi kullanımı ile anti sosyal davranışların ve suç teşkil eden davranışların önlenmesi ve takip edilmesi, Şirketimiz yerleşkelerinin ve Şirketimiz yerleşkelerinde yer alan araç ve gereçlerinin güvenliğinin tesisi, Şirketimiz yerleşkelerini ziyaret eden ziyaretçilerin ve çalışanların sağlığının ve güvenliğinin korunması, Verimliliğinin arttırılması, İşletmemizin, misafirlerimizin ve diğer kişilerin güvenliğinin sağlanması, Sunulan hizmetin kalitesinin arttırılması, İşletmemiz ile iş ilişkisi içerisinde olan kişilerin hukuki, ticari, teknik güvenliğinin sağlanması, İş ilişkisinin ispatlanması, iş sağlığı ve güvenliği esaslarının uygulanabilmesi, Kanunlardan doğan yükümlülüklerin yerine getirilmesi, Çalışma koşullarının belirlenmesi amaçlanmaktadır. Kapalı devre kamera sistemi aracılığıyla elde edilen

verilerinizin güvenliğinin sağlanması için gerekli her türlü teknik ve idari önlem ise Şirketimiz tarafından alınmaktadır. Kamera ile izleme faaliyeti, Anayasa, KVKK, Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanun ve diğer ilgili mevzuatlara uygun olarak yapılmakta ve söz konusu dijital kayıtlara yalnızca belirli sayıda yetkilendirilmiş olan Sistem Odası Görevlisi, Genel Müdür ve Güvenlik Müdürü tarafından erişilebilmekte olup, bu konuda azami özen gösterilmektedir. İşletmemizde kayıtlara erişimi olan sınırlı sayıda kişi gizlilik taahhütnamesi ile eriştiği verilerin gizliliğini koruyacağını beyan etmektedir.

Ayrıca işletmemiz Kanunun 4.maddesine uygun olarak, kişisel verileri işlendikleri amaçla bağlantılı, sınırlı ve ölçülü bir biçimde işlemektedir. İşletmemiz tarafından video kamera ile izleme faaliyetinin sürdürülmesindeki amaç işbu Politikada sayılan amaçlarla sınırlıdır.

Kişinin mahremiyetini güvenlik amaçlarını aşan şekilde müdahale sonucu doğurabilecek alanlar izlemeye tabi tutulmamaktadır. Kanun’un 10. maddesine uygun olarak, kamera ile izleme yapıldığı bilgisi, tüm çalışan ve ziyaretçilere duyurulmakta ve kişisel veri sahipleri birden fazla yöntem ile aydınlatılmaktadır. Bildirim yazıları izleme yapılan alanların girişlerine asılmaktadır.

1.2.Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları ve Usul:

Elde edilen Kişisel Verileriniz, Şirketimiz tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen Kişisel Veri İşleme şartları kapsamında ve;

1.2.1.Şirkete özel ticari faaliyetlerin kurgulanması, koordine edilmesi, geliştirilmesi, icrası, iş geliştirmeye yönelik faaliyetlerin planlanması ve icrası kapsamında;

• Hukuken gerekli işlemlerin/kayıtların bildirimlerin gerçekleştirilmesi, yükümlülüklerin ifası, resmi kurumlarla iletişim, yetkili kurumlara bilgi verilmesi

• Sözleşmelerin kurulması, ifası ve müşterilerle ilişkilerin yürütülmesi, yönetilmesi, planlanması ve icrası ile sözleşme sonrası hizmetlerin gerçekleştirilmesi,

• Dışarıdan hizmet/danışmanlık vb. alımına yönelik faaliyetlerin takibi, planlanması ve icrası

• Finans ve muhasebeye yönelik faaliyetlerin planlanması, takibi ve icrası

• Stratejik planlama faaliyetlerinin icrası

• Bilişim teknolojileri ve veri güvenliği faaliyetlerinin planlanması ve icrası

• Kontrol, veri yönetimi, analiz, sosyal amaçlı aktivite, süreç geliştirme ve benzeri faaliyetlere yönelik çalışmalar ile ilgili raporlamaların gerçekleştirilmesi

• Kriz ve acil durum yönetimine yönelik faaliyetlerin planlanması ve icrası

• Şirketin fiziki/elektronik güvenliğine yönelik çalışmaların planlanması ve icrası

• Acentelik başvurusu ve acentelik sözleşmeleri kapsamında ilgili süreçlerin yürütülmesi,

• Poliçe teklifi oluşturulması, poliçelerin düzenlenmesi, poliçe yenileme tekliflerinin sunulması ve poliçe iptal işlemlerinin gerçekleştirilmesi,

• Sigorta tazminatlarının hesaplanması, sigortalı veya lehtara ödenmesi ve rücu takibinin gerçekleştirilebilmesi,

• Muallak hasar dosyalarının takibi,

• Prim ödemelerinin tahsilatına ilişkin işlemlerin yapılması,

• Hasar dosyasının hazırlanması ve hasar sonucu ödeme mutabakatı yapılması,

• Eksper ve ekspertiz raporlarının oluşturulup, eksper performans takibinin yapılması,

• Reasürans süreçlerinin yürütülmesi,

• Koasürans süreçlerinin yürütülmesi,

• Sigorta şirketleri ve üçüncü kişilere rücu taleplerinin yapılması ve bu taleplerin takibi,

• Sigorta şirketleri ve üçüncü kişiler tarafından iletilen rücu taleplerinin değerlendirilmesi ve cevaplandırılması,

• Ziyaretçi kayıtlarının oluşturulması ve takibi,

• Faaliyetlerin İşcan Mobilya Ltd.Şti Sigorta prosedürleri ve ilgili mevzuata uygun olarak yürütülmesinin sağlanması için gerekli iç denetim faaliyetlerinin planlanması ve yürütülmesi,

• Şirketimizin işletme faaliyetlerinin, iş ilişkilerimizin ve insan kaynakları süreçlerinin yürütülebilmesi,

• Şirketler hukukundan doğan süreçlerin gerçekleştirilmesi,

• Sigortacılık Mevzuatı uyarınca risk değerlendirme süreçlerinin yönetilmesi.

• Oda rezervasyon işlemlerini gerçekleştirmek

• Kalite geliştirme aktivitelerinin sağlanması,

• Risk yönetiminin sağlanması,

• Misafir ilişkilerinin yönetilmesinin sağlanması,

• Ticari iş ve stratejilerin belirlenmesi ve uygulanması,

• Pazarlama ve satış işlemlerinin gerçekleştirilmesi,

• Rutin denetimlerin gerçekleştirilmesi,

• Finansal kaynaklı işlemlerin yürütülmesi ve denetimi,

• Bilgi güvenliği süreçlerinin planlanması denetimi ve icrası,

• Çalışanlardan kaynaklanabilecek suiistimal ve yetkisiz işlemlerin engellenebilmesi,

1.2.2.Marka bilinilirliğini artırmak kapsamında;

• Kurum, kurum faaliyetleri ve marka hakkındaki algı düzeyini artırmaya yönelik aksiyonların planlanması ve icrası

• Organizasyon, toplantı, davet ve etkinliklerin planlanması, yönetimi ve icrası

1.2.3.Talep ve şikayet yönetimi ile satış sonrası süreçlerin kurgulanması ve/veya icrası kapsamında;

• Talep ve şikayetlerin alınması, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılmasına yönelik talep ve şikayet yönetimi faaliyetlerin planlanması ve icrası

• Sözleşme ilişkisi içerisine girmeye veya sözleşme yenilemeye yönelik operasyon, araştırma, analiz, raporlama faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi

• Sözleşmesel ilişkiden doğan yükümlülüklerin yerine getirilmesine yönelik işlem ve faaliyetlerin gerçekleştirilmesi ve takibi

1.2.4.Kurumsal ilişkilerinin planlanması, icrası ve yönetilmesi;

• Tedarikçi/ /iş ortağı ile ilişkilerin yönetimi, geliştirilmesi, planlanması ve icrası

• Araç kiralama sözleşmelerinin kurulması ve ifasına yönelik faaliyetlerin ve gerekliliklerin yerine getirilmesi

• Kurumsal yönetim ve iletişim faaliyetlerin kurgulanması ve icrası

• Şirket dışı eğitim/ burs verme/ destek verme gibi faaliyetlerin planlanması ve icrası

1.2.5.Şirket'in ve Şirket'le iş ilişkisi içerisinde olan ilgili kişilerin hukuki, teknik ve ticari-iş güvenliğinin temin edilmesi kapsamında;

• Yetkili kurum ve kuruluşlara hukuki yükümlülük nedeniyle bilgi verilmesi ve/veya denetime ilişkin faaliyet ve yükümlülüklerin ifası

• Şirket ve yerleşkelerinin ve şirketin ilişki içerisinde olduğu tarafların fiziki ve/veya elektronik ortamlarının güvenliğinin temini

• Organizasyon ve etkinliklere katılan kişilerin kayıtlarının tutulması

• Şirketin iş ilişkisi içerisinde olduğu taraflara ilişkin kayıtların tutulması, ticari güvenliğe yönelik çalışmaların organize edilmesi, icrası ve denetimi

• Verilerin doğru ve güncel olarak tutulmasını sağlanmasına yönelik faaliyetlerin yerine getirilmesi

• İş Sağlığı ve/veya güvenliği süreçlerinin planlanması ve/veya icrası

• Şirkete giriş-çıkış yapan her türlü ziyaretçiye ilişkin çalışmaların hukuka uygun şekilde planlanması ve icrası gibi amaçlar dahilinde işlenebilecektir.

1.3.Kişisel Verilerin İşlenmesi:

a.Kişisel Veri Sahibinin Açık Rızasının Bulunması

Kişisel verilerin işlenme şartlarından biri veri sahibinin açık rızasıdır. Kişisel veri sahibinin açık rızası belirli bir konuya ilişkin, bilgilendirilmeye dayalı olarak ve özgür iradeyle açıklanmalıdır. Veri, sahibinin açık rızası kapsamında ve açık rızada belirtilen amaçlarla işlenir. Kural olarak, aşağıdaki diğer şartların varlığı halinde veri sahibinin ayrıca açık rızasının alınmasına gerek bulunmamaktadır.

b.Kanunlarda Açıkça Öngörülmesi

Kanunda açıkça öngörülmesi halinde, veri sahibinin kişisel verileri, hukuka uygun olarak işlenir. Kanunlarda veri işlemeye izin verilen hallerde, ilgili kanunda yer alan sebep ve veri kategorileri ile sınırlı olarak veri işlenir.

c.Fiili İmkânsızlık Sebebiyle İlgilinin Açık Rızasının Alınamaması

Fiili imkânsızlık nedeniyle rızasını açıklayamayacak durumda olan veya rızasına geçerlilik tanınamayacak olan kişinin kendisinin ya da başka bir kişinin hayatı veya beden bütünlüğünü korumak için kişisel verisinin işlenmesinin zorunlu olması halinde veri sahibinin kişisel verileri işlenebilir.

d.Sözleşmenin Kurulması veya İfasıyla Doğrudan İlgi Olması

Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması halinde (sözleşmenin kurulması veya ifasına dayalı olarak verisi işlenecek kişinin sözleşmenin taraflarından birisi olması koşuluyla) kişisel veriler işlenebilir.

e.Hukuki Yükümlülüğün Yerine Getirmesi

Şirketimizin hukuki yükümlülüklerini yerine getirmesi için veri işlemenin zorunlu olması halinde, veri sahibinin kişisel verileri işlenebilir.

f.Kişisel Veri Sahibinin Kişisel Verisini Alenileştirmesi

Veri sahibinin kişisel verisinin, kendisi tarafından alenileştirilmiş olması halinde, alenileştirme amacı ile sınırlı olarak, ilgili kişisel veriler işlenebilir.

g.Bir Hakkın Tesisi veya Korunması için Veri İşlemenin Zorunlu Olması

Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması halinde veri sahibinin kişisel verileri işlenebilecektir.

h.Meşru Menfaatler Nedeniyle Veri İşlemenin Zorunlu Olması

Kişisel veri sahibinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla Şirketimizin meşru menfaatleri için veri işlemenin zorunlu olması halinde veri sahibinin kişisel verileri işlenebilir.

1.4.Özel Nitelikli Kişisel Verilerin Korunması

Özel nitelikli kişisel veriler Şirketimiz tarafından, işbu Politika’da belirtilen ilkelere uygun olarak ve Kurul’un belirleyeceği yöntemler de dahil olmak üzere gerekli her türlü idari ve teknik tedbirler alınarak ve aşağıdaki şartların varlığı halinde işlenmektedir:

a.Sağlık ve cinsel hayat dışındaki özel nitelikli kişisel veriler, kanunlarda açıkça öngörülmesi diğer bir ifade ile ilgili faaliyetin tabi olduğu kanunda kişisel verilerin işlenmesine ilişkin açıkça bir hüküm olması halinde veri sahibinin açık rızası aranmaksızın işlenebilecektir. Aksi durumda söz konusu özel nitelikli kişisel verilerin işlenebilmesi için veri sahibinin açık rızası alınacaktır.

b.Sağlık ve cinsel hayata ilişkin özel nitelikli kişisel veriler, kamu sağlığının korunması, koruyucu hekimlik, tıbbi teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerinin yürütülmesi, sağlık hizmetleri ile finansmanının planlanması ve yönetimi amacıyla, sır saklama yükümlülüğü altında bulunan kişiler veya yetkili kurum ve kuruluşlar tarafından açık rıza aranmaksızın işlenebilecektir. Aksi durumda söz konusu özel nitelikli kişisel verilerin işlenebilmesi için veri sahibinin açık rızası alınacaktır.

1.5.Kişisel Verilerin Güvenliği

Şirketimiz, KVK Kanunu Madde 12’ye uygun olarak, kişisel verilerin hukuka aykırı olarak işlenmesini önlemek, bu verilere hukuka aykırı erişimleri engellemek, bunların muhafazasını sağlamak amacıyla uygun gerekli güvenlik düzeyini sağlamaya yönelik ve idari tedbirleri almakta, denetimleri yapmakta/yaptırmakta ve kişisel verilerin üçüncü kişilerce hukuka aykırı olarak işlenmesine engel olmaktadır.

1.6.Kişisel Verilerin Aktarılması

Kişisel veri sahibinin açık rızası olmasa dahi aşağıda belirtilen şartlardan bir ya da birkaçının mevcut olması halinde Şirketimiz tarafından gerekli özen gösterilerek ve Kurul tarafından öngörülen yöntemler de dahil gerekli tüm güvenlik önlemleri alınarak kişisel veriler, yurt içinde veya yurt dışında iş birliği içinde olduğumuz ve dışarıdan hizmet ya da destek aldığımız tedarikçilerimiz ve iş ortaklarımız; kanunen yetkili kamu kurumları ile özel kişilerle yetkileri kapsamında aktarılabilecektir.

• Kişisel verilerin aktarılmasına ilişkin ilgili faaliyetlerin kanunlarda açıkça öngörülmesi,

• Kişisel verilerin Şirket tarafından aktarılmasının bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili ve gerekli olması,

• Kişisel verilerin aktarılmasının Şirketimizin hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması,

• Kişisel verilerin veri sahibi tarafından alenileştirilmiş olması şartıyla, alenileştirme amacıyla sınırlı bir şekilde Şirketimiz tarafından aktarılması,

• Kişisel verilerin Şirket tarafından aktarılmasının Şirket’in veya veri sahibinin veya üçüncü kişilerin haklarının tesisi, kullanılması veya korunması için zorunlu olması,

• Veri sahibinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla Şirket meşru menfaatleri için kişisel veri aktarımı faaliyetinde bulunulmasının zorunlu olması,

• Fiili imkansızlık nedeniyle rızasını açıklayamayacak durumda bulunan veya rızasına hukuki geçerlilik tanınmayan kişinin kendisinin ya da bir başkasının hayatı veya beden bütünlüğünü koruması için zorunlu olması.

Yukarıdakilere ek olarak kişisel veriler, Kurul tarafından yeterli korumaya sahip olduğu ilan edilen yabancı ülkelere (“Yeterli Korumaya Sahip Yabancı Ülke”) yukarıdaki şartlardan herhangi birinin varlığı halinde aktarılabilecektir. Yeterli korumanın bulunmaması durumunda ise mevzuatta öngörülen veri aktarım şartları doğrultusunda Türkiye’deki ve ilgili yabancı ülkedeki veri sorumlularının yeterli bir korumayı yazılı olarak taahhüt ettiği ve Kişisel Verileri Koruma Kurulu’nun izninin bulunduğu yabancı ülkelere (“Yeterli Korumayı Taahhüt Eden Veri Sorumlusunun Bulunduğu Yabancı Ülke”) aktarılabilecektir.

Kanun’un 8. ve 9. maddesinde yer alan veri işleme şartlarına uygun hareket etmek kaydıyla kişisel verileriniz ayrıca;

• Şirket iş ortaklarına (İş ortaklığının kurulma amaçlarının yerine getirilmesini temin etmek amacıyla),

• Şirket tedarikçilerine, (tedarikçiden dış kaynaklı olarak temin ettiği ve şirketin ticari faaliyetlerini yerine getirmek için gerekli hizmetlerin şirketimize sunulmasını sağlamak amacıyla)

• Kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşlarına,(İlgili kamu kurum ve kuruluşlarının hukuki yetkisi dahilinde talep ettiği amaçla sınırlı olarak )

• Kanunen yetkili özel hukuk kişilerine,(İlgili özel hukuk kişilerinin hukuki yetkisi dahilinde talep ettiği amaçla sınırlı olarak )

• İş birliği içerisinde olduğumuz bankalara,

• Dışarıdan destek alınan hukuk büroları, mahkeme ve diğer resmi-adli merciler ile paylaşılmaktadır.

1.7.Kişisel Veri Sahibinin Hakları

Kişisel veri sahipleri KVKK m.11 uyarınca aşağıda yer alan haklara sahiptirler:

a) Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,

b) Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

c) Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, ç) Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

d) Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,

e) Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

f) KVKK ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

g) İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,

ğ) Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme.

Paylaştığınız bilgilerin/verilerin doğru olması ve güncel bir şekilde muhafaza edilmesi, KVKK anlamında veri üzerinde sahip olunan hakların kullanabilmesi ve ilgili diğer mevzuat açısından önemli olup, yanlış bilgi verilmesinden doğacak sorumluluklar tamamen veri sahibine aittir. Kişisel veri sahipleri, işbu maddede sayılan haklarına ilişkin taleplerini Kurul’un belirlemiş olduğu yöntemlerle Şirketimize iletebileceklerdir. Bu doğrultuda www.yilcanturizm.com.tr adresinden ulaşılabilecek “Veri Sahibi Başvuru Formu”ndan yararlanabileceklerdir.

2- TEMEL İLKELER

Şirketimiz kişisel verilerin korunması ve işlenmesiyle ilgili olarak mevzuatta yer verilen genel ilkeler ile şartları karşılar ve kişisel verilerin Anayasa’ya ve KVKK’ ya uygun olarak işlenmesini sağlamak amacıyla aşağıda sıralanan ilkelere uygun hareket eder.

2.1.Kişisel Veri İşleme Faaliyetlerinin Hukuka Ve Dürüstlük Kuralına Uygun Olması

İşcan Mobilya Ltd.Şti., KVKK’ nın 4. maddesi uyarınca kişisel verileri hukuka ve dürüstlük kuralına uygun olarak işler, veri sahiplerine karşı “şeffaflık” ilkesini benimser ve kişisel veri sahiplerine bilgilendirmede bulunur. Bilgilendirmede, açıklık ve dürüstlük esas alınır, toplanan kişisel verilerin kullanım amacı hakkında net bilgi verilir ve veriler bu çerçevede işlenir. Kişisel verinin, herhangi bir hukuki gerekçe olmaksızın, veri sahibi üzerinde olumsuz etkiye sebebiyet verecek şekilde kullanımından kaçınılır.

2.2.Kişisel Verilerin Doğru ve Gerektiğinde Güncel Olmasının Sağlanması

İşcan Mobilya Ltd.Şti ., işlediği kişisel verilerin doğru ve güncel olmasını sağlar.

2.3.Kişisel Verilerin Belirli, Açık ve Meşru Amaçlarla İşlenmesi

İşcan Mobilya Ltd.Şti kişisel verileri meşru ve hukuka uygun sebeplerle toplar ve işler. Kişisel verileri, yürütmekte oldukları faaliyetlerle bağlantılı olarak, makul çerçevede ve gerekli olduğu ölçüde işler.

2.4.İşlendikleri Amaçla Bağlantılı, Sınırlı ve Ölçülü Olma

İşcan Mobilya Ltd.Şti işleme amacı ile ilgili olmayan veya ihtiyaç duyulmayan kişisel verileri işlemekten kaçınır. Bu çerçevede, veri işleme faaliyetinin en aza indirilmesi esastır.

2.5.Kişisel Verilerin Saklanması ve İmhası

Şirketimiz Türk Ceza Kanunu Madde 138 ve KVKK Madde 4 ve Madde 7’ye uygun olarak, işledikleri kişisel verileri, yalnızca ilgili mevzuat ve kanunlarda öngörülen veya kişisel veri işleme amacının gerektirdiği süre kadar muhafaza etmektedir. Bu kapsamda şirketimiz öncelikle işlemeye konu kişisel verilerin saklanması için ilgili mevzuatta belirli bir süre öngörülüp öngörülmediği tespit etmektedir. Yasal bir süre belirlenmişse, bu süreye uygun davranmaktadır. Yasal süre belirlenmemişse, işleme amacının gerçekleşmesi için gerekli olan süre belirlenir ve kişisel veriler bu süreyle sınırlı olarak saklanmaktadır. Kişisel veriler belirlenen saklama sürelerinin sonunda periyodik imha sürelerine veya veri sahibi başvurusuna uygun olarak ve belirlenen imha yöntemleri (silme ve/veya yok etme ve/veya anonimleştirme) ile imha edilmektedir.

3-YÜRÜRLÜK VE UYGULAMA

Bu Politika 25.12.2019 tarihinde yürürlüğe girmiştir. Politika’nın tamamının veya belirli maddelerinin güncellenmesi durumunda güncellemeler yayımlandıkları tarihte yürürlüğe girer. Politika en güncel hali ile www.yilcanturizm.com.tr sitesinde yayımlanır.

4-VERİ SAHİPLERİ TARAFINDAN HAKLARIN KULLANILMASI

Haklarınıza ilişkin taleplerinizi www.yilcanturizm.com.tr ’dan ulaşabileceğiniz Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak, tarafımıza iletmeniz durumunda, talebinizin niteliğine göre talebiniz en kısa sürede ve en geç 30 (otuz) gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, Kişisel Verileri Koruma Kurulu’nca belirlenen tarifedeki ücret alınacaktır.

Sizin adınıza üçüncü kişilerin başvuru talebinde bulunabilmesi için, bu üçüncü kişiye noterlikçe düzenlenmiş özel vekaletname vermiş olmanız gerekmektedir. Şirketimiz, başvuruda bulunan kişinin Veri Sahibi olup olmadığını tespit etmek adına İlgili Kişiden bilgi talep edebilecek, başvuruda belirtilen hususları netleştirmek adına, Veri Sahibine başvurusu ile ilgili sorular yöneltebilecektir.

5-VERİ SORUMLUSUNA İLİŞKİN BİLGİLER:

İşcan Mobilya Türkiye’de yerleşik, tüzel kişiliği olan bir sermaye şirketi olarak faaliyetlerini yürütmektedir. Veri sorumlusu olarak Yılcan Turizm hakkında bilgiler aşağıda belirtildiği şekildedir:

Unvanı :İşcan Mobilya Gıda Dekorasyon Turizm Pazarlama Ltd.Şti.

Haydarçavuş Mahallesi Sunullah Caddesi 13/a BANDIRMA /BALIKESİR

MERSİS NO: 0481008599800013

iletisim@yilcanturizm.com.tr
Vergi Dairesi:Bandırma
Vergi no:4810085998
Tel:0266 713 20 04/0507 313 8386
6-TANIMLAR:

İşbu metinde yer alan aşağıdaki terimlerin anlamları, 6698 Sayılı Kanun, bu Kanuna ilişkin çıkarılan Yönetmelikler ve Tebliğlerde belirtilen tanımları ifade etmekte olup aşağıdaki şekildedir.

Açık Rıza : Belirli bir konuya ilişkin, bilgilendirilmeye dayanan ve özgür iradeyle açıklanan rıza. Anonim Hale Getirme : Kişisel verinin, kişisel veri niteliğini kaybedecek ve bu durumun geri alınamayacağı şekilde değiştirilmesidir. Ör: Maskeleme, toplulaştırma, veri bozma vb. tekniklerle kişisel verinin bir gerçek kişi ile ilişkilendirilemeyecek hale getirilmesi.

Kişisel Veri Sahibi : Kişisel verisi işlenen gerçek kişi. Örneğin; Müşteriler, tedarikçiler, ziyaretçiler, çalışanlar ve çalışan adayları.

Kişisel Veri: Kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişiye ilişkin her türlü bilgi. Dolayısıyla tüzel kişilere ilişkin bilgilerin işlenmesi Kanun kapsamında değildir. Örneğin; ad-soyad, TCKN, e-posta, adres, doğum tarihi, kredi kartı numarası, banka hesap numarası vb.

Özel Nitelikli Kişisel Veri : Irk, etnik köken, siyasi düşünce, felsefi inanç, din, mezhep veya diğer inançlar, kılık kıyafet, dernek vakıf ya da sendika üyeliği, sağlık, cinsel hayat, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili veriler ile biyometrik ve genetik veriler özel nitelikli verilerdir.

Kişisel Verilerin İşlenmesi : Kişisel verilerin tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yollarla elde edilmesi, kaydedilmesi, depolanması, muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması, devralınması, elde edilebilir hâle getirilmesi, sınıflandırılması ya da kullanılmasının engellenmesi gibi veriler üzerinde gerçekleştirilen her türlü işlem.

Kişisel veri saklama ve imha: Veri sorumlularının, kişisel verilerin işlendikleri amaç için gerekli olan azami süreyi belirleme işlemi ile silme, yok etme ve anonim hale getirme işlemi.

Veri Sorumlusu : Kişisel verilerin işlenme amaçlarını ve vasıtalarını belirleyen, verilerin sistematik bir şekilde tutulduğu yeri (veri kayıt sistemi) yöneten kişi veri sorumlusudur. Örneğin, her bir tüzel kişilik.

Veri İşleyen : Veri sorumlusunun verdiği yetkiye dayanarak onun adına kişisel veri işleyen gerçek veya tüzel kişidir.

Veri kayıt sistemi : Kişisel verilerin belirli kriterlere göre yapılandırılarak işlendiği kayıt sistemi.

İrtibat kişisi : Türkiye’de yerleşik olan tüzel kişiler ile Türkiye’de yerleşik olmayan tüzel kişi veri sorumlusu temsilcisinin Kanun ve bu Kanuna dayalı olarak çıkarılacak ikincil düzenlemeler kapsamındaki yükümlülükleriyle ilgili olarak, Kurum ile kurulacak iletişim için veri sorumlusu tarafından Sicile kayıt esnasında bildirilen gerçek kişi.

×